הוצאתם כסף על תקליטן, הוצאתם כסף על צלם, הוצאתם כסף על עיצוב השולחן וסידור הפרחים, קניתם אלכוהול וחיפשתם את הגימיקים שיעשו לכם את החתונה
מושלמת, עכשיו הגיע הזמן לנוח לחסוך!
הלחץ של הימים של לפני האירוע הוא לחץ לא פשוט, לא מצליחים להשיג את כל האורחים בטלפון, לא מצליחים למצוא את הסידור הנכון לכל אורח ואורח, פתאום מתווסף אדם נוסף שלא לקחתם בחשבון בסידור שולחנות. ביום של החתונה האבא של הכלה והדוד של החתן בלחץ כדי להושיב את כולם במקומות שלהם אחרי החופה ולמצוא את המקום הפנוי לאורחים ולהקים את האורחים שהתיישבו על דעת עצמם בשולחנות הרזרבה.
כולנו הגענו לחתונות אשר בכניסה לאולם מחכה לנו על מגש שמות המוזמנים ולקח לנו זמן עד שאיתרנו את הפתק עם השם שלנו. חלקנו גם הגיעו לחתונות והשם שלהם לא הופיע בשום פתק או שהשולחן שהיה רשום בו היה כבר מלא כי אורח אחר הגיע עם אשתו.
מהיום אין יותר צורך לתת למשפחות שלכם לעבוד ביום הכי חשוב בחיים שלכם או לחשוש שהשולחנות לא יהיו מלאים והאורחים ישבו בצורה מפוזרת.
חברת Topsit מבצעת עבורכם את אישורי הגעה ומסדרת לכם את האירוע עם דיילות ותוכנה ייחודית אשר ממפה את האירוע ומווסתת את האורחים לשולחנות השונים וחוסכת לך זמן וכסף רב.
חברת Topsit הינה חברה מקצועית אשר פועלת בטכנולוגיה חדישה וייחודית על מנת לשרת אתכם ולעזור לכם לחסוך במקום שבו משלמים הכי הרבה בערב החשוב בחייכם.
Topsit- ניהול מקומות ישיבה באירועים.
יצירת קשר